[Prev][Next][Index]

INMARSAT-telefoon en fax

>Hallo Christian,
>
>Zo, zeg maar niet dat je terug bent, want dan krijg je een werk.
>Ik hoop dat je een goede en in ieder geval een
>ontspannende tijd gehad hebt.
>Laatst had je een oproep voor technische mensen.
>Ik heb wel gedacht om me op te geven, maar het
>kost ontzettend veel tijd, denk ik, en die heb ik momenteel niet.
>Audio ervaring heb ik bij de nederlandse ptt in Hilversum (omroep) opgedaan.
>Maar de kwestie is dat een kennis van mij een ontvanger, scanner Icom-R
>7100, en wil graag de freq.,elevatie en antenne etc. weten om de
> [...]

Dr.Dish:
Jullie zitten all op de juiste satelliet, maar voor AFN-radio the filters
van de Icom moeten naar ca. 90 kHz verandert worden. The signalen zijn
circulaer en de antenna moet van goede kwaliteit zijn. Ideaal is een 120cm
schotel met spiraal-achtige antenne voor 1500 MHz en een antenne versterker
voor deze bereik.

Christian Mass (Dr.Dish)
Editor of TELE-satellite magazine
Home-page: http://www.TELE-satellit.com
and
Producer of DR.DISH TV
The first European Satellite Information Channel
Home-page: http://www.sat-net.com/drdish/

[Other mailing list archives]